dilluns, 14 d’abril del 2014

Fotos del cens!

 Thalasseus sandvicensis
 Larus Michallensis


 En el moment just que comencen a posar la cua sobre la superfície de l'aigua...
When just starting to put the tail on the surface of the water...
 Els molt fotogènics corbs marins.
The really photogenic shags.
 Chroicosephalus ridibundus
 Em va cridar l'atenció aquest gavià argentat que tenia la llengua sortint per sota del bec.
It caught my eye this Black-headed Gull with its tongue outgoing under the beak.
Visió general.
General vision.
Un dels corbs marins amb els seus pollets al niu.
One of the shags with its chicks on the nest.
 Aiguamolls de l'Empordà.
Una de les grues!
One of the cranes!

2 comentaris:

  1. I love your photos! What kind of camera do you use?

    Birdboy

    ResponElimina
  2. Thank you! I use a Lumix FZ72, and I'm happy with it, it works so well. I guess I'm really patient too. ;)

    ResponElimina